måndag 1 september 2008

Strawberry Swing


Idag är det första september, jag har inget att skriva men det känns så kul att jag får en månad till bland mina inlägg. Idag har jag jobbat, ungar är så roliga ibland. Jag jobbar med en massa av mina egna fröknar och idag grävde de fram 1990-pärmen och visade en massa bilder på mig och gänget. Jag hade ganska kort hår på den tiden och en liten kille blev helt chockad och bara "VA??! Var du kille när du var liten??!" och en annan kille sa på lite lillgammalt vis att "Jaha, där ser man, nu är det minsann inte långt kvar tills jag också är fröken!" så gulligt och smart sagt, han menade ju klart helt rätt.

Nu börjar mina gamla dagiskompisar komma och hämta sina egna ungar på Mörarps dagis, lite konstigt känns det. Jag får alltid en liten släng av ångest vid dem tillfällena (förlåt) och tänker att såfort jag kommer hem ska jag boka en biljett härifrån (vartsomhelst.) Så nu letar jag efter (jävla jävla dyra) sjbiljetter. Uppsala är mitt mål för tillfället. Bilden är så fin och höstigt och det är jag systeryster. Aron är fotografen.

Inga kommentarer: