söndag 7 september 2008

Vem har lurat alla barnen??



Jag tror det bästa jag vet på hela året är september. Och söndagar är så bra dagar med. Så en bra kombination idag tycker jag. Jag lyssnar på så mycket bra musik nu, så många svenska band och artister det finns som är så bra! Flickor som börjar på An, Anna Ternheim, Annika Norlin, Anna Järvinen, Ane brun och säkert tusen till är goda bevis på att det finns mycket som är bra. Laleh, börjar dock inte på An men henne lyssnar jag på nu, har knappt lyssnat på hennes senaste skiva men den är ju SÅ bra. Prinsessor.

Vem har lurat alla barnen, det här är inte allt som finns. Det finns mer osv. Tycker jag är bra. Ååh, fina lessna hunden som har en inteslickasigirumpan-krage, är ju en tavla från Ameliefilmen. Den ska jag nog ta och se snart.

1 kommentar:

Anonym sa...

mirre har du mitt rouge?!?!?! jag kan lika gärna dö nu om jag har tappat bort det, snälla säg att det ligger i din väska. PUSS