tisdag 9 september 2008

It all went wrong.


Little People gillar jag. Verkligen pyttelitet är det, som en fis i rymden eller en piss i mississippi, eller helt enkelt en människa i världen! Idag var det en pojke på dagis som var helt övertygad om att jag var Pippi Långstrump.. va? Inte riktigt lik tycker jag. Nu längtar jag mycket till Mathias och Uppsala. I helgen är det kulturnatt i Uppsala och då kan man gå på kortfilmsmarathon på bion på vår gata, hela natten! Och en massa annat därtill. Jag minns förra årets som om det vore cirkus ett halvår sedan, tiden har alldeles för bråttom! Och så ska vi till Eskilstuna också, det är mysigt. Jag gillar skitstäder, som Eskilstuna och Trelleborg, men jag är nog lite ensam om det.

1 kommentar:

Anonym sa...

ååååh, jag älskar också little people-grejen men det är aldrig nån som hört om eller sett det!