söndag 21 september 2008

As good as you've been to this world.

Åh så dåligt att vara igång en hel ledig dag när man är dålig. Jag kommer leva resten av mitt liv i total förkylning. Igår spenderade vi hela förmiddagen i huvudstaden med att leta efter bebispresent, och det resulterade i en discokula från teknikmagasinet. Sedan var vi på namnkalas som var hur mysigt som helst. Och sen direkt till familjen Oretorp och spelade rockband till sista bussen gick. Jag sög nog ganska mycket, efter en hel del vin blev det hela mer eller mindre förnedrande men jävligt roligt. Aboslut något jag skulle kunna lägga nästa lön på. Igår lovade jag mig själv att inte gå utanför huset idag, men det höll jag inte. Jag har varit på bibblan och lånat 100 böcker, ungefär. Mathias är på städhumör och går mig på nerverna med sitt jävla "Var ska jag lägga denna?" om allt mitt skit som jag strör omkring mig. Så kan det va, om man bor med mig..

Inga kommentarer: