fredag 19 september 2008

These days.

Ikväll såg vi The Royal Tenenbaums som jag velat se så länge och som självklart var precis lika underbar och bra som jag hade tänkt mig. Och nu har Mathias däckat i sängen, han jobbade 11 timmar idag.. Typiskt nog så blev det inte Berlin och jag som verkligen ville. Typiskt typiskt typiskt.  En gång frågade Mathias om jag kunde ställa upp i en Teliareklam, men det blev inte heller. Typiskt. 

Nu ska jag försöka sova för vi ska åka jättetidigt till sthlm imorgon namnge en bebis, mycket bebisar nu. Förra helgen hälsade vi på en bebbe, imorgon ska vi träffa en annan och sen på kvällen ska vi hem till några som heter Maja och Peter som har två småtjejer. Vi ska spela rockband, som är som singstar och guitarhero med trummor, i ett radhus utanför Uppsala. Måste vara konstigt när alla kompisar börjar få barn, kan inte riktigt se det hända för samtliga i min närhet. Men plötsligt händer det väl bara antar jag. Jag tänker dock inte låta det hända på bra länge, inte alls min grej just nu. Kanske övermättad av alla ungar på dagis, vad vet väl jag. Den som lever få se. 

Här är förrexten en låt från filmen som egentligen är en annan och som jag googlade och vips så vet jag vem som gör originalet, tack google.
So long, kalsong.


Discover Nico!

2 kommentarer:

Joanna sa...

asså sluta! hatar den filmen. eller jag tror det iallafall. men du sveddiluring när du kommer du en sväng till dublinia? annars kanske du är i skåne i jul och då kan ju vi och våra män ses och gå långpromenad med hundar längs stranden i helsingborg. fan vad jag gillar din blogg den är helt stilren och fin! hatar min jag bara skriver massa tråkig fakta. men så har ju du också varit den bättre av oss två!! förresten tror jag visst jag vet en av våra vänner som säkert snart kommer vara gravid :D:D

och menar jag inte dig eller mig! ;)

Anonym sa...

fan vad trist att ni inte fick åka till berlin, det verkar vara värsta coola staden! vi borde åka dit, det är ett av min drömresmål :D