fredag 12 september 2008

Stockholm har blivit kallt!




Faktiskt får jag hålla med orup lite, för när jag gick av tåget i sthlm igår kom det en isvind på mina fötter och så var hösten här. Här uppe i nästannorrland är det faktiskt riktig höst! Ganska mysigt då att komma hem till sin pojkvän och äta soppa. Idag har jag varit jättefixig, jag bestämde mig för att vara ledig och fixa grejer så det har jag minsann gjort. Jag har tvättat (jättemycket), diskat ,städat hela lägenheten, ringt lite viktiga samtal. fixat så att jag kan jobba nästa vecka, packat upp och tänkt lite på vad jag ska bli när jag blir stor! Och klockan är inte lunch än, klå det! Och nu ska jag nog fixa lite mer, leta efter en mobilladdare på stan, handla och kanske systemet, vuxet. Dessutom är det strålande höstsol ute och Mathias slutar nog snart. Och förresten kommer Johanna hit snart! Det blir alldeles perfekt och vad som händer sen blir roligt! Det kommer bli en perfekt höst, jag känner det på mig. God höst!

1 kommentar:

Anonym sa...

vad du är duktig! PUSS