söndag 31 augusti 2008

Strings that tie to you.

En fin låt från en fin film tycker jag! Och en fin helg och en fin dag har det med varit. Johanna har skaffat sig en blogg som också är fin och som alla måste titta på!!

http://johannapannas.webblogg.se/

Snart ska Evelina Svensson också skaffa sig en blogg, hade jag tänkt. Denna helgen har vi varit så spontana, ett ganska störigt uttryck tycker jag. Speciellt att säga om sig själv att man är spontan, det blir lite som en motsägelse.

Men ändå väljer jag själv att använda mig av det för jag vet inte riktigt vad jag annars ska säga för jag var verkligen jättespontan denna helg :)Jag Evelina och Johanna skulle bara ta en fika, men det slutade med två fikor (Anna-Sofia kom också in i bilden) jättemånga öl och jättemycket dans och trams på tivoli. Dagen efter spontanputsade jag alla fönster och sen blev jag bakfull och svettades på stranden på Råå, badade med, helt spontant. Ja, så är det.

Ps. Glöm inte att läsa Johannas blogg. Ds.

1 kommentar:

Anonym sa...

aw vad gulligt du skrivit! :D nu blev jag glad