onsdag 27 augusti 2008

BLOD SVETT OCH DÅRAR!!


Åhh, hade inte tänkt tönta mig vid datan hela natten igen (borde sova) men så blev jag påmind om något som har sin lilla speciella plats i hjärtat och som jag älskar och saknar så mycket. Hela klabbet av dårar i klassen och allra mest mina snabeldragare Habbe och Skället. Som jag delat ALLT med, blod, svett och tårar, bildligt talat. Det har sagts förut men det tåls att sägas igen: Det finns inga ord för hur mycket jag älskar er och allt vi gjort tillsammans (och det blir aldrig som man tänkt sig). En bild säger faktist ibland ganska bra mycket mer en tusentals ord, och det finns inga ord som kan beskriva denna bild så nu ska jag sluta skriva mer om det för det är ändå inte möjligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

nu har jag gjort en blogg :D /jojo