tisdag 26 augusti 2008

Learning To Love You More



Nu kom det två inlägg på kanske tio minuter men detta är bara snabbt. Jag har hört om detta förut men inte kollat och nu gjorde jag det och det är så himla fint alltihop. Alla måste titta! Det är olika uppgifter och det handlar om kärlek (jadå) och är så påhittigt och fint. Det finns säkert tusen olika fina inskick på uppgifter som folk gjort och nu känner jag att jag måste kolla på alla, helst just precis nu. Och jag lider av tillfällig sömnbrist och inte sovit på flera nätter och nu är jag så uppfylld och tagen av detta att jag aldrig kommer somna mer i hela mitt liv, känns det som.

http://www.learningtoloveyoumore.com/book.php

1 kommentar:

Anonym sa...

åh sveddan! här bloggas det ju för fullt. jag MÅSTE lära mig hur man länkar så jag kan länka till dig... miss you!!!