onsdag 6 augusti 2008

Jag är med blogg

Jag har skaffat blogg! Alla människor som är lite viktiga har ju blogg. (Alle mennsker går på möten!, som elling säger)

Var har jag varit de senaste årtionden? Jag hade aldrig hört om blondinbella tills för ngn dag sen, gick in på hennes blogg, läste lite om vad hon shoppat, var hon ätit lunch och förstod inte alls vem som intresseras av det? Tänkte att det där kan jag göra med..

Så nu sitter jag här, med lite prestationsångest över att få lika många läsare per dag som blondinbella, som för övrigt är mest sökta på google efter sex och sexnovell. Syns man inte, så finns man inte!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är ju det finaste som finns! Välkommen hit! snart ses vi min vän. jag lovar!

Anonym sa...

dessutom; blondinbella... äh, vi är mycket intressantare... även om ingen vet om det än

Anonym sa...

du kommer bli världkändis nu! gå om blondinbella på bloggtoppen? inga problem. saknar dig mirre vi måste ses snart!