tisdag 26 augusti 2008

Insomnia


Jag är jättetrött. Men det är för tidigt att gå och lägga mig så jag ska fortsätta vara vaken. Jag har jobbat på mörarps dagis, skulle egentligen vara i Uppsala nu men eftersom vikariebehovet har med döden att göra kan man ju inte gärna säga nej..

I helgen, strax innan min mobil försvann och tog med sig alla mina kontaktuppgifter, så togs denna bilden. Som ett bevis på mitt och min kära väns stora "vara med på foto/se mig-syndrom." Hoppas verkligen inte att vi bad fotografen att fota oss, men jag lovar att jag inte blir förvånad om så var fallet. Kan hända att vi ställde oss ungefär fem centimeter från fotografen och posade, så att hon verkligen inte skulle komma undan utan att fota oss först. Jag och Evelina finns på jättemånga exakt likadana foton, varav två finns med i tidningar:) Nåja, jag tycker ju den är ganska fin ändå, annars hade jag ju inte lagt upp den. Och på tal om det har jag nyligen prytt min blogg med ett riktigt close-up foto på ingen mindre än MIG! Min egocentriska sida gillar varje sekund av detta nya bloggprojekt.. Det är synd att skällets blogg redan har det klockrena namnet, (ME! ME! ME!) annars hade jag tagit det!

1 kommentar:

Anonym sa...

vad fina ni är! hoppas du kan sova inatt kompis! puss!