fredag 22 augusti 2008

My First Crush

Åå, jag är ju nog, förmodligen, antagligen alldeles säkert världens sämsta bloggare. Av ett enkelt skäl: jag bloggar ju inte.

Men jag älskar iaf fortfarande att läsa alla andras bloggar och jag älskar alla fina och finurliga bilder och videos som folk lägger upp, jag har faktiskt blivit en riktig nörd. Och så hittade jag världens någonsin finaste och gulligaste video på youtube och tänkte tadaaa: detta är alldeles självklart något som jag ska lägga upp på min nya blogg! Så att jag gör skäl för min nya bloggaretitel! Synd bara att det inte är jag som gjort videon, synd att jag inte är sådär superkreativ och finurlig. Men ändå. Kanske en dag! Nuså, ska jag ta tag i något viktigt eller kanske bara svänga mina lurviga i takt till vinylbarsmusik..
Simma lungt!!

Inga kommentarer: