lördag 23 augusti 2008

I'll see you in another life, when we are both cats.

Exakt så säger dom i en film jag tycker är jättebra men eftersom jag har så många bästafilmer så vet jag inte vilken!

Men nu ska jag bekänna ett misstag. Jag har precis insett att jag nog valt fel bloggdomän.. Här kan man inte länka till kompisbloggar, inte ha olika kategorier och massa mer inten, eller? LÄR MIG om man kan.Fast med tanke på att jag kanske har cirka 3-4 läsare, varav samtliga är väldigt nära vänner, så är jag nog förlåten, vänner brukar vara ganska förlåtande. (Alldeles för många kommatecknen i den meningen)

Hujeda mig vad det regnar! Tråkigt på en dag som ska bliva så festlig som denna ska bli. Det är sista kvällen i hbg, sista kvällen på sommaren, sommarlovet, med evelina, nästan sista allt. Som armageddon lite, världens undergång. Slut på allt bara i en smäll! Fast jag tycker mest att hösten kommer som en lungnande stesolid efter de alltid ganska hektiska sommrarna. I höst ska jag dricka mycket te, vara ute fast det regnar (för jag har köpt en ganska fin regnjacka)och lyssna mycket på Cat power, hon är otroligt höstig. Men ååh vad jag ändå älskade hennes konsert i sommras ändå, hon gick ut och sjöng i publiken! En sak till jag ska göra i höst är att se filmen där Cat power och Norah Jones är med. My blueberry nights heter den tror jag nog.