lördag 4 oktober 2008

These boots..



Hallå gänget! Gänget är ni som läser min blogg, det vill säga en härlig blandning av fyra personer kanske :) För att vara med i gänget måste man också själv ha en blogg, vara snygg och kommentera mina inlägg. Ni som är med vet nog själva vilka ni är. Nu har jag en jättestor historia från mitt liv att berätta som har hänt idag men först ska jag berätta vad jag mer har gjort. För att det ska bli lite spännande. Vi har haft besök av Mathias far, hans fru och Mathias bror. Vi har ätit frukost, visat hela stan, varit på loppis, varit i saluhallen, fått en ny golvmatta i hallen och fikat på bakverk som jag och min käre man gjorde igår.

OCH sen när dem stack vig fyra fick jag ett litet ryck och sprang till Åhlens fast dem har öppet till fem men eftersom det hela vart ett ryck var jag tvungen att småspringa. Där köpte jag hårfärg och sen färgade jag håret. Och jag tänkte: ska de va ska de va så jag tog mörkbrunt! Herregud! Det är nästan så att det inte är sant. Men jag tror att jag är nöjd, skitnöjd tillochmed för det är faktiskt så jävla snyggt. Nu tjatar Mathias ihjäl sig att vi ska gå och hyra film för nu har stjärnor på is börjat och det verkar fruktansvärt hysteriskt och Gynning skriker. Förresten så är fotot på horskorna som jag köpte till musikalen och numera använder dagligen! Och ett förresten till, idag är det KANYLBALLENS dag! Kul va?

1 kommentar:

Anonym sa...

e dt sant?! du e säkert skitsnygg som brunett! jag har ju gått o blivit blondin i dagarna, men det är inte riktigt klart än. just nu är det mest gult. emil sa såhär igår "hur faaan ser du ut?!", så jag känner mig inte jättesnygg.. men åh, jag vill se ditt bruna hår! låter ju skitsnyggt. ses imorgon :D PUSS