söndag 5 oktober 2008

Good woman




Det har varit lite fotosession här på Drottninggatan 12 idag, Mathias har övat sina porträttskills och jag har agerat modell vilket inte är något att satsa på för min del. Jag kan inte titta ut genom fönstret och se naturlig ut på komando. Ser bara förtäskigt ut helt enkelt. Det är iallafall totalt hellregn och går inte att gå ut alls. Bara lämna tillbaka filmen och handla. Filmen som var tråkig tycker jag. Tillsammans är man mindre ensam är inget som ska ses om man tar fasta på mina ord. Audrey Tautou må vara vacker men lite för mycket av henne blir lite för mycket helt enkelt. Och så har jag lärt mig en massa nytt på photo shop av Mathias och alldeles själv gjort lite olika bilder med ballonger och berg och fåglar och en som jag nu har som rubrik. Min första förmiddag som brunett har med andra ord varit helbra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

skiiiiiiiitfiiiiint!!!! fan vad du klär i färgen!
ja jag kommer hem till jul. vi får leka då du. hahaha, ja i de tre första veckorna bodde jag med något psycho som lystrade till namnet lina men sen flyttade jag ju in hos köttet, så då blev det frid och fröjd. eller kanske inte så mycket frid med fröjdeligt hade vi det i alla fall. puss på dig din goding saknar dig också!

Anonym sa...

ååååååh jätte fint ju!!!! gud vad du passar bra i brunt hår!

Anonym sa...

shit vad snugg du blev i brunt! du är ju alltid snygg såklart, men nu har du blivit så.. SUFISTIKERAD. well done you;)