måndag 20 oktober 2008

Det snurrar i min skalle!


Vi var på en hemmafest i Oslo och det var väl kanske en av de mindre lyckade festerna i mitt liv, när vi kom dit var det typ en dubbeldejt och först gick vi till fel lägenhet och en stackars gubbe öppnade i morgontofflor och så stog vi åtta pers där utanför hans hall och blev lite tysta. Och en av dom vi bor med kraschade ett bord så vi blev blöta och Johanna hoppade ut genom fönstret i sin svarta kappa och det såg PRECIS ut som batman. Och allt detta till Det snurrar i min skalle på repeat och jag tycker videon är hysteriskt rolig, speciellt technotanten. Misslyckade fester är kul i efterhand, dock ej för stunden.

2 kommentarer:

annasofijja sa...

Tänk att jag läste din blogg, skrev på min blogg och gick tillbaka hit för att säga hej och upptäckte att du också skrivit i din blogg. Heftigt. Har hört att du är hemma. Det är roligt. Hösten, HÖSTEN!

Miriam Parkman sa...

Det snurrar-videon är helt underbar!
Till och med min pappa som är präst tycker den är rolig... :D