tisdag 21 oktober 2008

Cover Me


ROLIGT tycker jag med alla värdelösa covers som finns på youtube. Denna är helt klockren av MIAs Paper Planes, Johanna kommer iaf älska den. Dom har ju tillochmed övat in skjutljuden!

Annat som finns i cyberspace är en mix av Bo kaspers orkester och 50 cent, jag säger då det. Jag har inte kommit så långt i ta tag i mitt liv projektet, bara lite. Men imorgon kommer Evelina! Jag kan inte bärga mig! Och ikväll ska jag och Johanna titta på dansförestellning på teatern. Simma lungt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA! Nu kommer jag skratta hela dan :D

annasofijja sa...

Hahahahhaha

Joanna sa...

jag ringde dig igår men din telefon var inte på. ska försöka prova idag om jag kan. pusss

Anonym sa...

ta hand om eve. vi är ensamma och ledsna i ögat här borta...

sofie sa...

Hej Miriam:)
jo jag flyttade hit för studiernas skull(kärleken hade kanske låtit mer romantiskt men icke..)fast jag trivs jättebra och det är trots allt faktiskt ganska kul att plugga igen. Hörde att Evelina lämnar Dublin, är du också på hemmaplan? jag måste vara JÄTTEtöntig och säga att det ändå är kul att kunna läsa vad alla gör...
Kram Sofie