söndag 5 oktober 2008

I put a wig on you.








Skrutteväder idag verkligen. Och då kan man använda den till att sätta bilder på bilder och se vad det blir. Och blogga alldeles för mycket, det där med att inte overdo it har aldrig varit min grej. Eller ja, titta på en säsong Flight of the conchords, något av det roligaste jag vet just nu är I put a wig on you-sången.

Det enda jag har varit ute idag var när jag gick till Hemköp för en lite stund sen. Mathias tyckte att det kändes jättejobbigt (det ösregnar) och stannade hemma. Innan jag gick skulle jag bara försäkra mig om att jag inte ser horig ut i mina horskor och fick till svar att jag inte ser horig ut men lite gothig. Hepp!
Förresten vill jag bara säga hur jobbigt det är när man är med någon man kanske inte kommer träffa på ett tag och allt känns som sista, typ sista helgen, sista söndagen man bara kan vara hemma, sista frukosten. Ja lite av att dramatisera det hela helt enkelt. Jobbigt, varför är jag en sån?

1 kommentar:

Joanna sa...

men när åker du?? vet du ska vi inte åka till marocko i vår? med eve? och astrid?? lär ju vara varmt. typ februari!