torsdag 2 oktober 2008

Fixarfrasse

graphic myspace at Gickr.com
free graphic for myspace

Har gjort idag. Skulle ta ett spontant, fint cvfoto men det hela urartade en aning. Kan inte vara effektiv hela dagen. Har varit Fixarfrasse idag och gjort en massa viktigheter. Exempel på viktigheter som man absolut måste vara hemma en hel dag för att få gjort är:
Skriva CV
Lämna bibblanböcker
Mailat kanske fem-sexhundra mail
Ringt till Norge kanske femton gånger
Smsat
Städat hela lägenheten

Bara som exempel alltså. Saker och ting börjar ta lite fart på Norgefronten och det känns bra. Nu kommer det snart hit folk så jag ska ta på mig något lite mer appropriate än ali-bababyxor. I helgen kommer Mathias familj på besök, de kör från Eskilstuna 07.30 eftersom Mathias pappa är morgonmänniska. Sen kommer Johanna och sen är det ingen som vet om det blir en skrubb i Oslo eller om det blir något annat i Bergen. Hur ska jag klara mig i stora världen utan Mathias? Men jag har tagit reda på att Oslo faktiskt är fasligt nära Stockholm egentligen, mycket närmare än skåne. Känns faktiskt bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

hähähähä!!!!!!!!!