söndag 19 oktober 2008

Ögonblink



4 kommentarer:

Anonym sa...

tjohoo! ja, ring ikväll :) PUSS

Anonym sa...

Vilka vackra bilder! Höstmys.

Lenny sa...

hej miriam! vad roligt att du skriver. ska läsa din blogg jämt nu. och vilka fina bilder du tar.
jag mår bra. lite hösttrött, som de flesta antar jag. jobbar på, har två deltidsjobb för att inte bli totalt uttråkad på ett och samma. bor i hbg med christian fortfarande och det känns fint. att bo med honom alltså. hbg är inte så kul dock. längtar bort. men först ska vi spela in vår platta. börjar i januari och den släpps i september trologtvis. så till hösten blir det change. hoppas jag. vore kul att träffas över en fika! kommer du hem till jul? många kramar från Linnea

Anonym sa...

shit vad du är duktig på att fota! ligger det i släkten? jag menar aron har ju ocå en stor talang! KOm gärna hit fler gånger, jag såg dej ju knappt när du var här sist..måddde liiiite dåligt kanske :P Tycket alltid om att ha dig här. du är alltid välkommen och jag älskar din roliga blogg! kram amanda