lördag 3 januari 2009

Wavawiva!

Här är ett försök att visa Eve och Skalle vilken sorts hund min farfars hund Pia är. Hon rör sig mest hela tiden så det blir rätt suddigt. Nu är det äntligen januari. Som vi har längtat. Kanske årets absolut värsta månad, men nytt år och nya tag och så lite snöblandat regn. Men är det något jag tror på så är det 2009. Nyår var perfekt och det firades kanske två gator hemifrån och Mathias och Evelina var nog impade över att man kan ha det så roligt i Mörarp. Oskar skickade ett sms till alla där det stod Gott nytt år till alla på festen i telefonboken och jag förstår fortfarande inte om det skickades till alla i telefonboken, på festen, eller alla i telefonboken på festen. Men det var så väldigt roligt och jag tror minsann att jag skickade till alla i telefonboken. Hoppas det var störningar i nätet. Heja 2009!

1 kommentar:

Anonym sa...

mirre e du i uppsala eller hbg? vad händer? varför känns det som att jag inte har sett mina kompisar på en månad?