torsdag 22 januari 2009

Plugghäst

Har pluggpaus, käkar lite middag. En burk kikärter plus lite olja och vinäger. Och så solroskärnor såklart. Inte så illa som det låter, faktiskt helt ok. Har hittat min seminariegrupp på pingpong som är ett helt absurt internetbaserat kontaktnät där det är meningen att man ska kunna kontakta varandra. Men ingen förstår hur det funkar. Delprov ett i kommunikation, lyckas kommunicera med dem andra i gruppen. I en klass på 65 pers är det lite svårt att typ, jag har halvkort, brunt hår, leta upp mig. 

Jag gillar verkligen pluggandet. I tisdes var vi ute och det var jätteskoj, ska dock inte lägga allt för mycket krut på nationsfestandet. Här kan man gå ut varenda dag i veckan, det kostar ingenting, det är livsfarligt och inte speciellt kul i längden. Jag ska börja sjunga kör istället, och träna. Och ja, gå ut lite också hinna jobba. Och ja, plugga kanske. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

och komma hit en sväng?

Anonym sa...

mirre, jag saknar dig.