onsdag 7 januari 2009

Always be your soldier.

En bra låt om en så bra sak som systrar är väl ändå I will always be your soldier. Så jädrans bra är den. Egentligen skulle jag åka till Uppsala men så tänkte jag att vad är väl en helg där när jag kan passa på att vara en helg här. Fast jag längtar upp men ändå vill vara kvar och seperationsångesten är så enorm fast det bara är inrikesdistans vi snackar om. Avstånd in my ass säger jag bara. Nu vill inte bloggspotmög lägga upp min fina bild på allra käraste syster så det är väl lika bra att pissa och gå och lägga sig. Jag skulle egentligen skriva om hur fin, klok och smart och kreativ lillasyster Judith är. Hon är fjorton och sur ibland men för det mesta bra. Idag var hennes sista lovdag och vi bestämde oss imorse för att åka till Malmö och det blev bästa dagen på länge länge. Men som sagt så ska jag nu pissa och gå och lägga mig.

Förresten en annan sak som passar in my ass är bajsdagboken för nu är jag trött på dig. Alla vet att tjejer också kan bajsa och att fota det är välbeprövat och jätteskoj, faktiskt. Men sluta nu kommentera hit och dit. SÅ kul och uppseendeväckande är det väl ändå inte med lite tollar?


Nu har jag pissat,
nu ska jag gå och lägga mig.

2 kommentarer:

Joanna sa...

är det en tjej? jag känner som du känner. kan vi ha växt upp?

Anonym sa...

ja jag tycker att det är roligt!!