tisdag 11 november 2008

Och Kinesiska muren ligger inte i Mörarp!

Dom här bilderna förtjänar faktiskt sin plats på hall of shame men jag tror kanske Skället glömde. Man kan inte tänka på allt och solen är också fläckig. Men jag kan ju också dra mitt strå till stacken för dessa gamla godingar förtjänar lite publicitet. Nog om det, man blir inte fulare än man gör sig!Idag var ljudnivån otroligt hög på Mörarps dagis må jag säga. Jag var själv sista timmarna och satt monotomt och tittade på det lysande örat som konstant visade rött och bara kände hur bullerskadad jag blev. Sen var det en liten grabb som frågade om Kinesiska muren ligger i Mörarp. Och det är så mörkt, skånevinter är verkligen en prövning för mänskligheten. Det blir Upplandet så fort jag inte jobbar mer!

2 kommentarer:

Joanna sa...

HA HA HA. försökte faktiskt hitta dom där gamla klassikerna men visste inte var dom låg. nu finns dom public igen i alla fall. SKÖNT!

Anonym sa...

Hih, barn frågor är om bästa och ärligaste. Jag vill oxå ha ett öra som visar bullernivån i byssan där jag jobbar, kastruller och stekpannor som rullar på golvet i stormväder..:)