tisdag 4 november 2008

Klipp mig och skaffa mig ett jobb!


Har jag gjort. I måndags vickade jag som lärare och det mina vänner var en upplevelse. Mest en bra, om än något kaotisk. Någon grät, några slogs, någon skrev kuk när vi tränade skrivning.Men jag hade is i magen och tog det som en man. Och nu blir det dagis ett tag.

Har också klippt mig igår och tykte ett tag att jag såg ut som Tjorven. Frippan är nog egentligen ganska snygg, det är nog bara årstiden. När man alltid är ful liksom. Men jag har verkligen inte tid att vara missnöjd. Så jag undviker speglar.

Om man går fort och ler mycket så märks det inte att man är ful!

3 kommentarer:

Joanna sa...

uppladda bild på tjorvenfrisyren vettja!

Anonym sa...

hahaha! och du är SKITSNYGG i det nya håret!

Anonym sa...

Du är inte ful flick!!