lördag 1 november 2008

Fröken Örn.


På måndag är det jag som är fröken på Mörarps skola! Naturkunskapsfröken, det är rock tycker jag. Ska ha några klasser och fick instruktionerna att vi kan läsa lite, skriva lite eller kanske rita lite.
Det är väl det som livet handlar om i den åldern. Behöver inte vara svårare än så ju.

Det diskuterades ganska flitigt igår på pl hurvida det hade varit skönt att gå skolan igen. Glidigt tyckte Marcus! Jag vet inte jag.
Funderar på att se ut lite som på bilden på måndag när jag är fröken, så att det blir på riktigt. Det är faktiskt jag!

Men nu ska jag berätta om Fröken Örn, det är min lillebror. Han heter Aron och när han jobbade på förskolan (dagis) för några veckor sedan så trodde barnen att han hette Örn och kallade honom därför för Fröken Örn! Så nu kallar jag honom också för det och han är världens bästa bror för alla som undrar vem som är det!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaaa vilken sjukt bild!! eller hur är det fotot från isaacträdgården? haha roligt! du kommer rocka som fröken. fett!

Miriam sa...

haha, ja det är det fotot! för det är det enda foto jag har på mig själv framifrån, ganska sjukt.

Anonym sa...

wohoo betyder detta att du stannar i hbg ett tag till nu ? :D :D :D lycka till som fröken du kommer vara bäst ! puss

Anonym sa...

Jag har vikarerat som konstlärare för en hop hormonstinna högstadie-elever. Det var kanon!! Så jag tror att även du får det roligt!:)