lördag 1 oktober 2011

indian summer



Helt galen indiansommar. Idag var jag på stranden med några av favoriterna här. Oktober! Och vi badade, kastade frisbee, åt och sov. Igår slutade vad som skulle bli en lugn kväll vid 5 på morgonen, på en takterass. Vi kom vi såg vi snacksade, så att säga. På tåget hem från stranden visade jag alla hundratals bilder i min mobilkamera. Katter, vänner, hundar, syster och bror, mamma och pappa, blommor, pojkvän, bebisar, mig själv och annat fantastiskt. Åh, alltså hur kan det finnas så många människor som jag tycker så mycket om? Ja, klyschan som talar igen. Men saknar alla och inser att jag kommer sakna alla här sen. Fast på ett bra sätt. Och sen kunde de andra inte sluta skratta åt den här bilden, så tänkte att jag bjuder på den:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Precis så! Ja! Bra! Puss!

Anonym sa...

hahaha vilket underbart hemmaspa! och gud vad det ser varmt och skönt ut! ska det bli kallt till helgen? jag har packproblem, kanske inte tar med några kläder utan lånar av dig istället, det är ok va?