söndag 23 oktober 2011


igår var en mindre bra dag, jag och Löken (danskan) låg i min säng och åt jordnötssmörsmackor halva dagen. mådde kass i min ensamhet hela eftermiddagen och sen på kvällen lyckades jag ta mig ut på en promenad och falafel/kaffe/glass med Dan. köpte nya cykellampor (se ovan) i form av en vit och en mörk tomte, de firar någon högtid här med dessa tomtar snart. sen hittade vi en låda skor som blivit kvar sedan vintagemarknaden och såklart tog jag två par, när jag kom hem såg jag att de var skitfula och jättestora. idag kan bara bli bättre. ska plugga lite och sen gå på museum och sen ha söndagskväll på favoritbaren. 

2 kommentarer:

jojo sa...

åh! sånna lampor vill jag också ha!

Anonym sa...

Ja, jag vill också ha! Kom till London! Annars försöker jag att våldgästa dig efter jul! Jag ringer när jag står utanför ditt fönster! PUSS