onsdag 2 februari 2011

åh jag fick precis reda på att jag inte är antagen till kursen som jag så gärna ville läsa, jag var första reserv (eftersom jag anmälde försent) och trodde säkert jag skulle komma med, men nej. plus att jag inte sovit på flera nätter och har sån jobbig känsla av att jag vill tillbaka. Berlin var så jävla fantastiskt, lite bakfylla på livet just nu. efter-festival/dublin känsla, lyssnar på if you tolerate this och mina ögon är helt svullna. men pratade precis med aron och han kommer ner till malmö och fikar och kollar weekday-rean med mig. och snart ska jag till London och sen ha praktik och det kommer bli vår. fast nu kom nothing compares to you och det är typ min bästa/värsta låt. lessen i ögat- inlägg men snart är jag nog hepp-pepp på livet igen..

2 kommentarer:

Joanna sa...

jag älskar dig!

jojo sa...

mirre då! :( kan vi inte leka snart. jag saknar dig.