lördag 12 februari 2011

sol och vår!!

fint vårträd av egon schiele
du är då himlans välkommen alltså. städar lite och har äntligen slängt ut de sönderruttna julblommorna. mathias tar ut sommaren lite i förskott och är och badar (!!) jag avböjde denna gång.. snart ska jag dricka lite kaffe i solen, och handla mat till middag. är sämst på bjudmiddag och sånt, har en grej som funkar så får man bara hoppas att de inte ätit samma här förut, fast äsh ändå faktiskt. tanken (och vinet) som räknas. nu tänker jag lite på vilken VÅRJACKA jag ska ta på mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

mm.. kul för er! här har det snöat sen i onsdags, är isigt och jävligt och minusgrader hela tiden.........

Miriam sa...

men jisses, trodde inte ni var drabbade också!! fy fasen, jag dör om det kommer hit. blås inte söderut så snön kommer hit är du snäll...