fredag 13 mars 2009

När tiden har fått fnatt:

Idag är en tråkig dag, var dag har sina bekymmer. Denna dags bekymmer stavas tenta ungefär.

Mathias kommer inte hem ikväll och jag kommer inte ut. Men det gör inte så värst mycket för imorgon kommer Evelina till sthlm och jag känner på mig att det kommer bli hejdundrande kul.

Åh, förresten igår såg vi Olle Ljungströmfilmen på svtplay och den var så bra, sådär så man ångrar att man sett den för man vill ha den framför sig.. ja. Nej, känner jag mig själv rätt skriver jag här bara för att slippa ta tag i det som måste tas tag i. Skjuta allt ytterligare lite framför sig, det är lite av min grej.

Kan någon förstå att fotot snart är tre år gammalt? Inte jag i alla fall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

mirre förlåt att jag inte kunde komma denna helgen!!! jag fick ju inte ledigt.. jag saknar dig. jag ringer nån dag. tror du peace and love blir av? jag kan i alla fall om du kan. massa pussar

Anonym sa...

ja det måste lösa sig mirre! fixa det där jobbet så åker vi :D :D fatta så roligt det kommer bli!

jag ska till irland i påsk..... e du hemma hela påskveckan? jag tänkte annars hälsa på dig på valborg om jag får?

jag älskar bilden i inlägget. vi ser så glada ut, inga beskymmer i världen och bara några veckor innan dublin-äventyret. saknar dig mkt. PUSS