tisdag 17 mars 2009

Hej Paddy!


Paddys 2009 firades med fem timmars projektarbetsredovisning. Opponering, vi var bitchar, sen fick vi knappt någon kritik själva, sen blev det en fnissattack och jag blev alldeles svettig och röd i ansiktet och det hela var jobbigt, sen lunch och lite tentaplugg.

Nu tentaplugg igen och allmän ångest. Och imorgon, och nästa dag och nästa dag. Jag hade glömt att det var paddys, tills Joanna skrev ett litet fulingsms och jag blev lite bitter.

Nu är Mathias arg för att tvättmaskinen har pajat, jag låstas att jag pluggar så jag slipper gripa in. Måste ändå säga att det här förmodligen är årets bästa paddys, hittills i alla fall. Nu kommer grannarna och tittar på maskinen. Som alltså är min granne, hyresvärd och föreläsare i skolan. Jag må således skingra mig och dra mitt strå till stacken. Vi får se.

Cheers!!

1 kommentar:

Joanna sa...

Haha, förlåt!!! Men det blev ett litet mass-sms. Fick ett sms av dig idag när du frågade om vi kunde fika. Tror det var till fel Joanna? Eller var det en sms-hämnd?