tisdag 24 mars 2009

Det är dagarna som går,

Tentan färdig, jobb i sommar fixat, jag ser ljuset. Vet inte om jag klarade tentan, på fullaste allvar, men det var en rolig upplevelse. Men jag har fått vg på seminarium och projektarbete, det gör förvisso ingen nytta om det blir u på tentan. ÄH. I sommar ska jag jobba några veckor i en damaffär på vår gata. Nu är det någon slags rörmockare här och fixar vår tvättmaskin, han är jätterolig och visslar så högt att det överröstar musiken som jag spelar. Idag är jag ledig och ska snart gå ner på stan och ikväll blir det något slags tentafirande. Först ska jag äta frukost med ett japansk päronäpple, sjukt gott. Det är dagarna som går som är livet, glöm inte det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

SAKNAR DIG!
kooooooooooom!
Vill du komma till mitt kalas när jag fyller 19? det skulle vara jättekul! den 7 april...

Kram

Joanna sa...

Det gick säkert jättebra!!!

PUSS