söndag 21 december 2008

Nils Aron

Lillebo har flyttat till någonstans i Alperna. Helt plötsligt gjorde han och tjejen slut och sen åkte han. Jag är jätteorolig och har varnat honom för en massa. Inte knarka och ha långkalsonger. Alltså att han sa ha långkallsingar. Då påminner han mig om att jag flyttade till Dublin, han ska flytta till en skruttig alpby. Så försöker jag säga att man inte behöver åka utomlands för att det ska hända roliga saker, men sen tänker jag att det stämmer kanske inte helt. I alla fall inte när man precis tagis studenten, då känns Sverige inte alls tillräckligt. Men nu är det alldeles fullt tillräckligt och det kanske han också kommer fram till en dag. Eller så gör han inte det. Men i hemlighet hoppas jag på att han inte ska få jobb och åka hem snart.

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi, jag känner så igen dina tankar:
"i hemligeht hoppas jag att han inte får något jobb och åker hem igen"
så tänkte jag om evelina i alla de år hon bodde i dublin:I