tisdag 16 februari 2010

När allvaret blivit ett skämt

När jag vaknade imorse kände jag bara att det inte var min bästa dag, sen dess har jag druckit kaffe och suttit med datan i knät i soffan, lyssnat på kent och ställt in det jag skulle göra idag.

Inte för att det var så mycket, men jag kände bara att jag inte hade någon vidare lust för varken informationsbroschyrsskrivandet, yoga eller matlagsträff. Så kan det vara, och så var det idag och om inte det slutar vara februari snart så vet jag inte hur det ska sluta. Fast imorn ska jag pallra mig till skolan och även träffa Evelina och Johanna. Nu kommer Mathias snart och då ska vi äta vegetarisk bacon, grejer det.
Detta var fint tyckte jag, kan inte hjälpa att jag gillar kent, längtar massor tills de ska spela på Malmö arena i mars.

2 kommentarer:

Amanda sa...

går du på yoga?
coolt, det vill jag med!

johanna sa...

åååååå jag vill se kent på malmö arena i mars!