torsdag 28 januari 2010

godmorgon världen!!

börjar dagen med ett pbfoto på mig själv när jag äter frulle med en lampskärm på huvudet. spexigt! fast, det är inte en lampskärm egentligen, det är en skål som jag lite lagom kreativt tänkte använda som lampskärm, kan dock inte så mycket om sladdar så finns risk att den aldrig riktigt kommer upp. har vart ledig typ hela veckan det är asgött, jag klarade tentan med 1,5p vilket också är rätt asgött. igår var jag och tränade lite med några klassisar och idag har jag den sjukaste träningsvärken någonsin. idag är det iaf inte snöstorm längre, det är ju alltid något.

4 kommentarer:

Anse sa...

Snygg hatt......????

Grattis till tentan!


/Anse

Anse sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

vissa är tydligen snygga i allt. puss

Amanda sa...

du är så fin!