onsdag 20 januari 2010

Nu är tentan skriven och hur det än blev med det så tycker jag att våren kan få börja nu! Språkbruk och praktisk gestaltning känns som lagom åtagande soliga vårdagar, jag nästan längtar till kursstarten. Ikväll var jag på möte med IMs infogrupp och det verkar himla kul. Nu ska jag sitta i soffan resten av kvällen, Mathias är inte hemma och det är morden i midsomer, bra kombination. Imorn stängs vårt vatten av och det känns himla typiskt för jag skulle bjuda på fika, det får bli till att bunkra lagom till några koppar kaffe. Nu ska jag äta knäckemackamiddag, lite tråkigt men det kan funka.

2 kommentarer:

Ace sa...

Hej sötnos! Nytt år, ny blogg. Inga konstigheter. puss

johanna sa...

mirre! kan vi inte försöka leka i helgen? kanske på lördag, vad gör du då? jag kan hälsa på dig i malmö kanske, kan lyra med mig eve också :) PUSS!