fredag 19 februari 2010



lite bilder, mest på mig. jag sitter nu i köket med min nyinköpta kaffetermos, den kostade 59 spänn och jag köpte den på ikea igår med min mammi, har precis invigt den och den var himla bra! evelina ligger nu i soffan och "vilar lite" som hon gjort i kanske två timmar eller så, tror att jag ska väcka henne nu och tvinga med henne ut så det kan bli något av denna dag!! och, kan det sluta snöa flingor som är stora som pinigsbollar och istället bli lite vår?! är det för mycket begärt eller? ? ?

3 kommentarer:

Amanda sa...

håller helt med dig!
både om evelina och snön!

Miriam sa...

tack för ditt stöd!! jag har väckt henne nu... hoppas att tivvan och bowlingen blir rulit hihi :) :)

Anonym sa...

vilken snuggig bild! hoddu, har du pratat med habbe? jag saknar dig! roligt att lasa bloggen igen. ! /JUJU