lördag 1 januari 2011

Don't worry be happy!

2010 är slut och det känns ganska skönt faktiskt. Ett lite veligt och trögstartat år som liksom aldrig kom igång sådär bra som det kunnat. Alldeles för många nyanser av vinter och en sommar som bara blev jobb dessutom. Men jag tror ändå jag lyckats samla kraft och lust inför nästa. 2011 tror jag verkligen på! Jag längtar efter vår, resor, praktik, sommar och allt som är fantastiskt i detta som ska vara mitt liv, det är ju bara jag som kan skriva nästa kapitel höhö, cheesy.. Igår spikade jag mitt nyårslöfte tadaaa: VARA GLAD.. Helt enkelt! Om någon kommer ihåg Ally McBeal så var där en rolig kille som alltid hade en låt i huvudet när något blev jobbigt, för att stärka sitt självförtroende och gå vidare liksom. Jag tror att jag ska satsa på denna inför 2011:

Får kramp i magen av skratt alltså.. GOTT NYTT FÖR FASEN!!

2 kommentarer:

Joanna sa...

ja det gör vi verkligen sveddan. rätt upp i ansiktet! älskar dig!

Anonym sa...

hahaha! jag älskar a&m.
snart ses vi. jag kommer in imorgon. ringer dig senare. puss