måndag 8 juni 2009

känsligt läge



Igår utförde jag min medborgeliga plikt, för andra gången i detta valet. Ångrade visst mig och fick veta att man kunde rösta om, så då gjorde jag det. Skapade lite kaos i Mörarps vallokal då de skulle leta upp min röst som skickats från Stockholm, helt i onödan såhär i efterhand. Sen flög jag upp, när jag åkte ner fick jag veta att man kunde betala i bistron med sitt sj priokort, om man har tillräckligt med poäng, så jag köpte macka, kaffe, bulle, cola, gillar inte cola så himla mycket men gick lite bananas där med kortet. Nu är det bara några jobbdagar kvar sen är jag ledig länge. Jag tänker inte berätta vem jag röstade på för det är en anonym handling men jag kan ge en ledtråd, det är någong som är med i filmen...

2 kommentarer:

The Sheshep sa...

Hahaha! Jag älskar anders och måns!

Klart du får komma och hälsa på baby! Anytime! För dig står alltid dörren öppen!

Joanna sa...

FYFAN!!!! SVEDDI-LURING, VILKEN SVIKARE!!!