söndag 31 maj 2009

Höpp om livet.

Efter en heldag vid vattnet har jag bränt mig sönder och samman. Helt underbart tycker jag i alla fall. Jag Mathias och Joanna åkte ut vid lunch och kom tillbaka nu. Smärtan över min vänstra arm går inte att beskriva, jag glömde vrida mig men det var det värt. Solkräm är ju för töntar! Igår grillade vi lax, gick skogspromenad med underbara ungar, hoppade hopprep och jag fick väl en sisådär tusen myggbett. Och i fredes var det Florencec Valentin, en kille stage divade rakt på mig och Anna så att hon fick näsblod och jag bröt ryggen ungefär, herregud. Men alltså, höpp om livet!! Eller, en får vara glad för va en har, eller vad Tabita skulle säga. Så känns det nu.

2 kommentarer:

evelin sa...

solkram for tontar!! latt!

ps synd att du brot ryggen..

Miriam sa...

osis!! när kommer du tillbaka hem? jag är i hbg nu!