torsdag 2 april 2009

April april april!


April och vår. Jag börjar tro att det är sant, idag åt vi lunch på uteservering. Sopplunch för 30 spänn, nation är bra. Och plugg i solen vid ån är också bra. Jag gick på aprilskämtet i tidningen igår och berättade för jättemånga att Viktoria och Daniel ska vigas i domkyrkan haha för mig. Jag bjuder på den! Igår jobbade jag på dagis och satt mest på en bänk i solen, hallå fröken du har en spindel på ryggen-skämtet utvecklades och blev till massa djur på ryggen och jag var tvungen att spela lurad varenda gång. April april!! Om det kommer mer snö nu så vill jag inte vara med längre.

1 kommentar:

johanna sa...

åh, för dom e dumma i huvet... men idag har jag fått jobba lite i växlen så dt är ok. ska vi på festival? vad händer? får jag komma o hälsa på dig på valborg? puss