söndag 1 februari 2009

Sömndag.


Jag har inte varit ute idag. Hö. Mathias frostar av frysen nu så jag sitter här mest för att verka busy och slippa frosta av frysen. Vet inte ens vad frosta av frysen är men tydligen väldigt viktigt. Idag har jag läst och läst och insett att jag blir fysiskt trött och hungrig av läsandet. Har lärt mig mycket, t.ex. att vänstersympatisörer är överrepresenterade i journalistyrket, eller ja i förhållande till allmänheten.

Har glömt mycket också. Har läst hela dagen och har ändå hälften kvar, så opeppande. Tänkte egentligen skriva om när jag nästan trodde jag var psykiskt sjuk men nu är det snart beck och jag ska springa ut på ballen och hämta glass för den kan inte stå i frysen nu. Ben&jerrys, den där med dinosaurier, åh ibland är det det ända man behöver, halvbra film och glass.

Inga kommentarer: