måndag 3 augusti 2009

It's a beautiful day

Idag är det sol, jag är ledig och allt är bra bra bra. Helgen blev den bästa någonsin, trodde den skulle bli sämsta för jag är alldeles ensam i Uppsala. Istället blev det äventyr, bästa konserten någonsin och bästa kompisarna med fina familjer. Hemresan var ett litet äventyr, vi fick lift med en kille, körde runt halva landet och plockade upp folk och resan tog åtta timmar. Men jag fick skjuts till dörren och nya kompisar som ska hälsa på i veckan och gå på reggaefestivalen. Och på fredag jobbar jag min sista dag och sen är det Malmö, sommar, ledigt och ett nytt äventyr på westkusten, åh westkusten= bästkusten!

1 kommentar:

Amanda sa...

iiiiii! I love din bild! Det var jättekul att träffa dig, men dte kanske du märkte att VI tyckte allihopa. Kankse Ola inte visa det så mkt...shit, alltså:P Nej, men ja..det var kul att träffa dig och jag hoppas du inte frös i bilen:(