onsdag 8 juli 2009

ledig dag= bra dag

idag har jag ledig dag, fast jag bara jobbat två dagar. får akta så att man inte blir utbränd. bästa när man är ledig är att man kan äta frulle precis hur länge man vill. sämsta är om man befinner sig i en stad som är helt död och inte har något att göra!! lite lite rastlös. har redan varit en runda på myrorna, jag köpte världens finaste prickiga jumpsuit, kostade nästan inget men självklart begärde jag min studentrabatt på 10%. köpte dessutom bestick med rosa- silvriga plasthandtag. riktigt fula men precis vad jag kände att jag behöver. nu ska jag nog gå till andra myrorna. sen ska jag gå till biblioteket och så ska jag köpa presenter till diverse födelsedagsgrisar. ikväll är det flygande bokrullen i parksnäckan! det kan nog bli jättekul fast det kommer säkert regna.

Inga kommentarer: